قيمت صندلي ناهارخوري كودك

مجله اينترنتي هيرو

۱۱ بازديد

قيمت صندلي ناهارخوري كودك به عواملي وابسته است. عواملي مانند قيمت مواد اوليه و قيمت بالاسري نيز در اين ميان تعيين كننده است. قيمت صندلي ناهارخوري كودك را بايد براساس عوامل مختلفي سنجيده شده و مشخص شود.  هر چقدر كه صندلي با كيفيت و بزرگ تر باشد، به همان اندازه قيمت آن بالاتر خواهد بود. 

قيمت صندلي ناهارخوري كودك

عوامل موثر بر قيمت صندلي ناهارخوري كودك

قيمت صندلي ناهارخوري كودك را بايد براساس عوامل مختلفي مشخص شود. امنيت و تعداد سيني هاي موجود در صندلي نيز بر قيمت آن تاثير مي گذارد. شما بايد براساس عوامل مختلفي صندلي ناهارخوري كودك را مشخص كرده و قيمت خريد صندلي ناهار خوري پرداخت كنيد.

يك صندلي ناهارخوري كودك مي تواند به تغذيه كودك شما كمك كند. البته شما صندلي هايي را دوست داريد كه متناسب با رشد كودك بزرگ شده و توسعه پيدا كند.

شما مي توانيد مدل هاي مورد نياز خود را در فروشگاه امتحان كنيد و در برخي موارد ويژگي هاي مفيدي را ارائه مي دهند. شما مي توانيد با كاتالوگ محصول مورد علاقه خودتان را يافته و مدل مورد علاقه خود را خريداري كنيد.

حقيقتي در مورد صندلي ناهارخوري كودك

صندلي ناهارخوري كودك تا سن سه سالگي طراحي مي شوند و حداكثر وزن آن ها نيز 22 كيلوگرم است. در اينجا برخي عوامل تاثيرگذار بر قيمت خريد صندلي ناهارخوري كودك را بررسي مي كنيم:

ايمني مهم ترين عامل در قيمت صندلي ناهارخوري كودك

ايمني مهم ترين ويژگي صندلي ناهارخوري كودك است. اين نوع صندلي ها فاقد چرخ بوده و در 5 نقطه ايمن سازي شده اند. شما بايد صندلي را انتخاب و خريداري كنيد كه هنگام بستن‌آن دست تان بين قطعات آن گير نكند.

متداول ترين آسيب و جراحت كودك در اين چنين صندلي هايي، افتادن كودك بعد از اين كه او تلاش مي كند تا بياستد اتفاق مي افتد. شكستن انگشتان دست و پا از همين عامل ناشي مي شود و بنابراين شما بايد صندلي ناهارخوري كودك را انتخاب كنيد كه كليه قطعات آن به راحتي از هم جدا شود.

حتما صندلي را امتحان كنيد و كودك خود را به صورت كوتاه مدت در صندلي قرار داده و او را بگردانيد تا نسبت به ايمن بودن صندلي اطمينان حاصل كنيد.

دقت كنيد كه براساس استانداردهاي ايران طراحي و توليد شده باشد. صندلي ناهارخوري كودك را نيم متر بيشتر تنظيم كنيد تا كودك شما در آن احساس راحتي كند. صندلي بايد امكانات كشش را داشته باشد تا بتوانيد آن را براحتي به طرف خود بكشيد.

سبك و طرح تاثيرگذار بر قيمت صندلي ناهارخوري كودك

صندلي ناهارخوري كودك عادي تا مدرن در سبك هاي مختلفي طراحي و توليد مي شوند. برخي از صندلي ها،سيني هاي دارند كه مي توان آن ها را در ماشين لباسشويي قرار داد و به سرعت تميز كرد.

برخي صندلي هايي هستند كه صندلي به هنگام تغذيه كودك با بطري شير مي توان آن را عقب كشيد تا كودك بتواند به راحتي شير بنوشد، شما مي توانيد متناسب با قد كودك، ارتفاع صندلي را تنظيم كنيد، تنظيم ارتفاع مهم ترين مشخصه صندلي بوده و صندلي نيز متناسب با ارتفاع تنظيم مي شود.

حتي مي توانيد موقع تغذيه كودك نيز بنشينيد. برخي ديگر از صندلي ها به گونه اي هستند كه كودك مي تواند بعد از بزرگ شدن روي ميز آن بنشيند. اگر صندلي كوچكي را انتخاب و خريداري مي كنيد بايد كمربندهاي صندلي نيز به همان اندازه كوچك باشد.

باز و بسته كردن صندلي

شما بايد يك صندلي متناسب با رشد كودك خود انتخاب كنيد. شما مي توانيد صندلي ناهار خوري كوچكي و دستي را خريداري كنيد و در صورتي كه نسبت به اين گونه صندلي ها تمايلي نداريد، صندلي بزرگ و كاملي را خريداري كنيد تا كليه نيازهاي شما را برآورده كند.

متناسب با امكانات صندلي، قيمت خريد صندلي ناهار خوري متفاوت خواهد بود.

توجه به 5 نقطه مهار صندلي

شانه ها، كمر و لگن و بچه بايد در صندلي قرار گرفته، طوري كه بچه از صندلي نيفتد.

·        كمربند شانه اي بايد به گونه اي باشد كه شانه هاي بچه را دربر گرفته و پشت كودك رو به صندلي بوده و محكم شده باشد.

·         كمربند لگن بايد به اندازه اي عقب باشد كه كودك به يك طرف نلغزد.

·        سگك كمربند بايد به راحتي باز و بسته شود.

·        بهتر است كه نقاط مهار به صندلي محكم شده باشد و از آن جدا نشود. شما بايد كليه قسمت هاي ايمني را از صندلي بيرون نكشيد يا از آن جدا نكنيد.

ساخت صندلي ناهارخوري كودك عامل تاثيرگذار بر قيمت صندلي ناهارخوري كودك

اين صندلي بايد به گونه اي ساخته شود كه بتواند وزن كودك را تحمل كند. شما مي توانيد از فروشنده محكم بودن صندلي را جويا شويد.

پايداري عامل تاثيرگذار بر قيمت صندلي ناهارخوري كودك

شما بايد صندلي ناهارخوري كودك را خريدار ي كنيد كه پايه هاي صندلي نسبت به ساير اجزاي آن رو به بيرون باشد.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.