ميز و صندلي ناهارخوري شركتي

مجله اينترنتي هيرو

۱۵ بازديد

ميز و صندلي ناهارخوري شركتي : در خريد ميز و صندلي ناهارخوري شركتي بدليل اينكه اين محصول جزو اموال سازمان محسوب مي­شود و اينكه بطور نادر جنبه دكوراتيو دارد بايد دقت كرد كه از جنس مقاوم و بادوام خريداري شود. چرا كه سازمان ها به ندرت علاقه­اي به تعويض ميز و صندلي ناهارخوري شركتي خود دارند و تمايل دارند از اين محصول در دراز مدت استفاده نمايند. 

ميز و صندلي ناهارخوري شركتي

گسترش كسب و كارهاي امروزي تا سطحي انجام گرفته است كه پرسنل شركتهاي دولتي و خصوصي در بسياري از موارد صرف صبحانه و ناهار خود را در محل كار خود انجام مي­دهند.

بسياري از سازمانها براي آسايش كارمندان خود سعي مي­نمايند تمامي امكانات لازم را براي اين منظور مهيا نمايند. تهيه ميز و صندلي ناهارخوري شركتي نيز از مواردي است كه مورد توجه سازمانها قرار گرفته است.

سايت دكوكده نيز با علم به اين نياز سازمانها در جهت تامين سريع و مطمئن اين محصولات، ايده­پردازي فروش آنلاين را طراحي و اجرا نموده است.

نقش ميز و صندلي ناهارخوري شركتي در افزايش راندمان كارمندان:

با پيشرفت فن­آوري، كسب و كارها نيز از پيچيدگي بيشتري برخوردار شده­اند اين موضوع لزوم حضور مستمر كارمندان در سازمانها را ضروري نموده است.

ضرورت حضور كارمندان در ساعات اوليه صبح و نيز خروج در ساعات عصرگاهي سبب شده است كه كارمندان ناگزير صبحانه و يا ناهار خود را در محلهاي كار خود صرف نمايند.

در شركت هاي صاحب نام و پيشرفته از اين موضوع براي افزايش راندمان كار پرسنل استفاده مي­شود. اين شركتها سعي دارند با مهيا كردن شرايط محيطي نظير منزل حس آسايش را در كارمندان القاء نمايند. تهيه ميز و صندلي ناهارخوري شركتي نيز اقدامي در همين راستا مي­باشد.

غذاخوري ها در شركت ها و سازمان ها

در سازمان هاي بزرگ سالن هايي براي صرف غذا در نظر گرفته مي­شود كه با اقدام به خريد انبوه ميز و صندلي ناهارخوري شركتي در وعده ­هاي غذايي به تعداد زيادي از پرسنل سرويس­دهي مي­گردد.

در شركت هاي كوچك و خصوصي نيز فضاي كوچك آبدارخانه با ميز و صندلي ناهارخوري شركتي تجهيز مي­شود تا كارمندان بدون در معرض ديد بودن در آسايش كامل غذاي خود را بصورت انفرادي و يا دورهمي با ساير همكاران ميل نمايند.

در علم بازاريابي نوين تاكيد شده است كه دورهمي­هاي كارمندان مي­تواند از طريق ايجاد مودت و دوستي بين آنها راندمان و عملكرد سازمان را افزايش دهد. اين موضوع همواره مورد توجه مديران زبده قرار مي­گيرد.

اين مديران سعي مي­كنند ميزهاي جلسه را با ميز و صندلي ناهارخوري شركتي تعويض نمايند و با اجراي صبحانه و يا ناهاركاري در يك محيط صميمي و آسوده برخي مسايل را نيز با كارمندان در اين محيط مناسب مطرح نمايند.

نتايج تحقيقات انجام شده نشان داده است كه بررسي و بهبود مسائل سازماني در اين شيوه بيشتر از استفاده از ميزهاي جلسه خشك كارساز بوده است.

مشخصات ميز و صندلي ناهارخوري شركتي:

مدل ميز و صندلي ناهارخوري شركتي الزاما از مدلهاي سلطنتي و يا گرانقيمت نيست. در بيشتر موارد جنس ميزها و صندلي هاي شركتي از چوب، ام دي اف، يا مواد مصنوعي پليمري  انتخاب مي­شود. يكي از مسائلي كه در انتخاب ميز و صندلي ناهارخوري شركتي مورد توجه است سهولت تنظيف آن است.

چرا كه اين ميزها در مقايسه با ميزهاي ناهارخوري خانگي مورد استفاده روزمره تعداد زيادي از كارمندان قرار مي­گيرند و نياز است كه مداوم براي تنظيف آنها اقدام شود. از اينرو جنس ميز انتخابي بايد دوام لازم را در برابر رطوبت و نيز مواد شيميايي پاك كننده داشته باشد.

خريد اين محصول

گرچه در برخي موارد در برخي سازمان ها پيشرفته در بخش مديريت ارشد براي استفاده روزانه و يا سرو غذا در صورت حضور ميهمانان  و يا شركاي تجاري مي­توان از نوع سلطنتي ميز و صندلي ناهارخوري شركتي نيز استفاده كرد ولي اغلب بعلت مسائل بهداشتي  سعي مي­شود در بخش هاي آبدارخانه از ميزهاي پليمري كه از دوام بيشتري برخوردار هستند و بدليل سبكي نيز حمل و نقل آنها آسان است، استفاده گردد.

از آنجائيكه زمان صرف غذا نوعي تايم استراحت كارمندان نيز در نظر گرفته مي­شود، ضروري است كه صندلي و ميز از آسايش بالايي براي استفاده برخوردار باشند. تا پرسنل بتوانند علاوه بر صرف غذا و يا نوشيدني از آرامش يك استراحت كوتاه مدت نيز بهره­مند شوند.

در خريد اين محصول بدليل اينكه اين محصول جزو اموال سازمان محسوب مي­شود و اينكه بطور نادر جنبه دكوراتيو دارد بايد دقت كرد كه از جنس مقاوم و بادوام خريداري شود. چرا كه سازمان ها به ندرت علاقه­اي به تعويض ميز و صندلي هاي شركتي خود دارند و تمايل دارند از اين محصول در دراز مدت استفاده نمايند.

ضرورت تهيه ميز و صندلي ناهارخوري شركتي:

 با توجه به اينكه خريدهاي سازماني اغلب بصورت انبوه انجام مي­گيرند و اينكه سعي مي­شود مسايل اقتصادي سازمان نيز در انجام خريد مورد توجه قرار گيرد.

مسئولين خريد تلاش مي­نمايند با مراجعه به فروشگاههاي متعدد و استعلام قيمت با كيفيت­ترين ميز و صندلي ناهارخوري شركتي را با قيمتي مناسب تهيه نمايند.

اين موضوع براي سازمانها پروسه­اي زمانبر و هزينه­ساز است. سايت دكوكده با معرفي بسياري از برندهاي معروف در زمينه توليد اين محصولات نظير: شاريس، اعتمادي، سيلا، دنا، نوين چير، پاسارگاد، ژاويز،سيلا و ده­ها شركت و برند معروف ديگر توانسته است ميز و صندلي ناهارخوري شركتي مورد نياز سازمان ها را با رقابتي­ترين قيمت بصوت نقدي و نيز اقساطي در اختيار آنان قرار دهد.

مسئولين خريد سازمان ها مي­توانند در شرايطي بسيار آسان محصول ميز و صندلي ناهارخوري شركتي مورد نظر را انتخاب و با تسويه حساب نقدي از طريق درگاه آنلاين و نيز عقد قرارداد خريد اقساطي محصول خريداري شده را در درب سازمان خود تحويل بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.