صندلي ناهارخوري رستوران

مجله اينترنتي هيرو

۱۳ بازديد

صندلي ناهارخوري رستوران : به هنگام چيدمان رستوران به موارد زير توجه داشته باشيد

 

·         انعطاف پذيري در طراحي

·         ايجاد فضاي كافي بين ميزها و صندلي ناهارخوري رستوران

·         قابليت جابجايي هر ميز و صندلي ناهارخوري رستوران

·         استفاده از تقسيم كننده هاي فضايي

·         تبديل هر نقطه از رستوران به محل نشست مشتريان

·         انتخاب ميز و صندلي محكم و با دوام

·         توجه به كاهش سروصدا

توجه به چيدمان درست پنجره ها

 

صندلي ناهارخوري رستوران

صندلي ناهارخوري رستوران يكي از مهم ترين اجزاي تشكيل دهنده رستوران است. هر چقدر كه صندلي ناهارخوري رستوران راحت باشد مشتريان به همان اندازه به رستوران جذب مي شوند.

به طور معمول صندلي هاي ناهارخوري رستوران چوبي هستند و صندلي هاي چوبي در مقايسه با صندلي هاي فلزي، طرفداران بيشتري دارد.

صندلي چوبي ناهارخوري رستوران در مقايسه با صندلي هاي فلزي راحت تر هستند و بنابراين مشتريان مي توانند مدت زمان بيشتري را در رستوران بگذرانند.

شرايط نگهداري صندلي ناهارخوري رستوران

صندلي ناهارخوري رستوران را بايد هر روز تميز و نظافت كنيد تا درخشندگي بيشتري داشته باشد. شركت هاي مختلفي، صندلي ناهارخوري رستوران را طراحي و توليد مي كنند كه در اندازه ها و طرح هاي مختلفي توليد مي شود كه رستوران ها مي توانند متناسب با سليقه خودشان آن را انتخاب كنند.

بايد صندلي ناهارخوري رستوران را به گونه اي حفظ كنيم كه شرايط محيطي مانند نور آفتاب و آب روي آن تاثير نگذارد. راحتي يكي از مهم ترين عوامل انتخاب ميز و صندلي رستوران است.

ارتفاع پشتي و عمق صندلي بايد به گونه اي باشد كه راحتي كاربر را تامين كند. مديران رستوران بايد از هر جهت مشخصات مبلمان و صندلي را محاسبه كرده و در كل ميز و مبلمان راحتي را انتخاب كنند.

از آن جايي كه رستوران بيشتر يك محل تفريحي است، لذا بايد صندلي ها و ميزهاي رستوران راحتي لازم را داشته باشند.

نكاتي براي برنامه ريزي فانتزي چيدمان رستوران و صندلي ناهارخوري رستوران

سالن غذا خوري رستوران، قلب رستوران محسوب مي شود و طراحي آن بسيار بيشتر از چيدمان ساده ميز و صندلي هاست. در اين جا به چند نكته براي چيدمان فانتزي رستوران اشاره مي كنيم

نكته 1: انعطاف پذيري در طراحي

صندلي ها و ميزهاي رستوران بايد به راحتي جابجا شوند. با اين امكان شما مي توانيد مهماني هاي كوچك و بزرگ را مديريت كنيد و مي توانيد محل صندلي ها و ميزها را جابجا كنيد تا فضاي آن گونه كه مي خواهيد به نظر برسد.

نكته 2: ايجاد فضاي كافي بين ميزها و صندلي ها

ميزها را به گونه اي قرار دهيد كه رستوران شما بيشتر جلب توجه كند. شما بايد با توجه به فضاي خالي رستوران، ميزها را بچينيد. تخمين بصري مي تواند گمراه كننده باشد.

برخي كارهايي كه روي كاغذ مي نويسيد ممكن است به واقعيت تبديل نشود. در حقيقت سودبخشي رستوران شما به تعداد ميزها بستگي دارد و البته اضافه كردن ميزهاي بيشتر باعث ناراحتي و آزار و اذيت مشتريان خواهد شد. بنابراين بين هر ميز با ميز بعدي و قبلي به اندازه 60 سانتي متر فاصله بگذاريد.

نكته 3: قابليت جابجايي هر ميز و صندلي

شما مي توانيد هر ميز و صندلي را متناسب با الزامات خود جابجا كنيد. اين كار به مراتب بسيار راحت تر از ايجاد فضايي با ميزها و صندلي هاست كه رستوران شما را جذاب نشان ندهد.

نكته 4: استفاده از تقسيم كننده هاي فضايي

اگر رستوران بزرگي دارد با تقسيم كننده هاي فضايي مي توانيد فضاي رستوران را به چند قسمت تقسيم كنيد. شما با پاراوان مي توانيد اين كار را به راحتي انجام دهيد. مي توانيد بدون برهم زدن فضاي خصوصي مشتريان اين چنين كاري را به راحتي انجام دهيد.

نكته 5 : تبديل هر نقطه از رستوران به محل نشست مشتريان

بهترين روش قبل از شروع كاري است. روي هر كدام از صندلي ها بنشينيد و به اطراف نگاه كنيد. توجه كنيد كه نبايد مشتريان شما به آشپزخانه ديدي داشته باشند. بدين ترتيب مي توانيد شكايت مشتريان خود را به حداقل برسانيد.

نكته 6: انتخاب ميز و صندلي محكم و با دوام

مهم ترين جنبه هر ميز و صندلي است. به هنگام خريد ميز و صندلي ها، بايد همان هايي را خريداري كنيد كه به راحتي تميز و شسته شده و تشك نرمي دارند در غير اين صورت تميز و مرتب كردن ميز و صندلي ها به يك كابوسي براي شما تبديل خواهند شد.

هنگام خريد ميز و صندلي حتما به راحتي، كاربردي و دوام آن توجه كنيد. اگرچه سبك و ظاهر صندلي مهم است ولي راحتي بايد به همراه با سبك و دوام باشد.

نكته 7: توجه به كاهش سروصدا

مهم ترين مفهوم هر رستوراني است. به طور مثال اگر شما يك رستوران مفهومي يا محل نوشيدن آشاميدني ها را افتتاح مي كنيد، شما نبايد به سروصداي مشتريان و اطراف نگران باشيد و اگر يك رستوران غذاخوري را افتتاح مي كنيد توجه به عدم سروصدا بسيار مهم است. شما بايد روي زمين فرش پهن كنيد تا سروصداي ناشي از رفت و آمد مشتريان را كاهش دهد.

خريداري صندلي چوبي ناهارخوري رستوران مي تواند به كاهش سروصداي رستوران موثر باشد.

نكته 8: توجه به چيدمان درست پنجره ها

 

 

 

اگر نور خورشيد به مقدار زيادي وارد رستوران مي شود يا اين كه رستوران شما در يك محله شلوغي قرار دارد بايد حتما پنجره هاي ضد صدا را نصب كنيد، بدين ترتيب مشتريان شما احساس راحتي بيشتري خواهند داشت. پنجره هايي را انتخاب و خريداري كنيد كه به نگهداري زيادي نياز نداشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.