صندلي ناهارخوري صدفي

مجله اينترنتي هيرو

۱۳ بازديد

صندلي ناهارخوري صدفي : سايت دكوكده با بهره ­مندي از فن­آوري روز ديجيتال سعي نموده است مجموعه ­اي از برندهاي مطرح فعال در زمينه توليد صندلي ناهارخوري صدفي را بصورت تصويري در سايت خود به مصرف­كنندگان معرفي نمايد. هر تصوير شامل مطالب جامعي است كه كمك مي­كند مصرف­كننده امكان مقايسه با ساير محصولات موجود را نيز داشته باشد.

صندلي ناهارخوري صدفي

صرف غذا براي افراد زماني دلپذير خواهد بود كه فرد احساس راحتي بالايي داشته باشد. صندلي ناهارخوري صدفي بعنوان يكي از راحت ­ترين و پر كاربرد­ترين صندلي­ هاي ناهارخوري توانسته است حس آسايش و آرامش را براي تناول يك غذاي لذيذ فراهم آورد.

سايت دكوكده نيز با معرفي تنوع بالايي از صندلي ناهارخوري صدفي در سايت خود سعي دارد در لذت ايجاد اين آسايش سهيم باشد.

استفاده از صندلي ناهارخوري صدفي در دكوراسيون:

طراحي خاص اين صندلي ناهارخوري بر اساس ارتفاع و عرض نشيمن استاندارد، علاوه بر توليد يك صندلي راحت توانسته است آنرا بعنوان يكي از المانها مهم در دكوراسيون منزل و خصوصا رستوران ها، كافي­شاپ ها و سالن هاي غذاخوري مطرح نمايد.

بدليل استفاده از مواد اوليه مقرون بصرفه قيمت تمام شده صندلي ناهارخوري صدفي در مقايسه با ساير محصولات پايين است.

بنابراين خريد انبوه آن توسط سالن هاي پذيرايي و كافي­ شاپ ها در اولويت اول انجام مي­گيرد. به واسطه تنوع رنگي و مدل در ساخت صندلي ناهارخوري صدفي، دكوراتيوهاي سعي مي­كنند با انتخاب تنوعي از رنگ و مدل اين محصول زيبايي را در دكور فضاي موجود ايجاد نمايند.

ساخت اين نوع صندلي

در ساخت صندلي ناهارخوري صدفي معمولا از تلفيق چرم و فلز استيل استفاده مي­شود. صندلي ناهارخوري صدفي در طرح پايه ثابت و يا جك دار توليد مي­شود.

جك بكار رفته در توليد اين محصول امكان تنظيم ارتفاع دلخواه را در زمان استفاده از ميز ناهارخوري به مصرف­كننده مي­دهد.

از طرح هاي جك­دار مي­توان براي زيبايي دكوراسيون فست ­فودها وكافي­ شاپ ها براي جلوي ميز بار و نيز ميزهاي ارتفاع بالا استفاده كرد.

مزاياي استفاده از صندلي ناهارخوري صدفي:

استفاده از فلز استيل و كروم زيبايي خاصي به اين محصول داده است. دكوراتيوها از فلز استيل به سبب درخشندگي خاص در خلق فضاي دلباز استفاده مي­نمايند. استفاده از اين فلز مقاوم همچنين دوام و كيفيت صندلي ناهارخوري صدفي را نيز افزايش داده است.

استفاده از استيل در پايه اين محصول احتمال آسيب هاي حاصل از ضربه را خصوصا در مراكز عمومي نظير رستوران ها كاهش داده است.

كاربرد صندلي غذاخوري صدفي

استقبال از طرح صندلي ناهارخوري صدفي ونيز كاربرد گسترده آن سبب شده است كه توليدكنندگان بسياري نسبت به توليد اين محصول اقدام كنند برندهاي محبوبي نظير: صنايع آمري، هامون، اعتمادي، ايسام، سپيد، ساينا، سپهر، آتنيز، فريازان، داركوب و ده­ها برند مطرح ديگر از اين جمله هستند.

در ساخت اين محصول از چوب و مواد مصنوعي بعنوان ماده اوليه براي ساخت استفاده مي­شود. براي توليد مقرون بصرفه در نوع چوبي اين محصول  بيشتر از چوب درخت راش استفاده مي­شود. از طرح چوبي صندلي ناهارخوري صدفي مي­توان براي دكوراسيون آشپزخانه و سالن پذيرايي منزل نهايت استفاده را برد.

نوع دسته­دار اين محصول مي­تواند در كنار ميز ناهارخوري امكان آسايش دستها را فراهم نمايد از اين نوع بيشتر در مجاورت ميزهاي ناهارخوري اداري استفاده مي­شود تا كارمندان اين امكان را داشته باشند كه از فرصت صرف وعده غذايي براي  استراحت مختصر استفاده نمايند.

نشيمن اين صندلي ناهارخوري معمولا در طراحي بصورت وسيع در نظر گرفته مي­شود كه از اين نظر حس آرامش و راحتي بيشتري را به مصرف­كننده القاء مي­نمايد.

طريقه نظافت اين نوع صندلي ها

بعلت سادگي طرح و استفاده از مواد اوليه مرغوب، تنظيف اين صندلي ناهارخوري ساده است. معمولا نوع استيل مورد استفاده براي سهولت تنظيف حاوي مواد ضد لك مي­باشد. سادگي عمل تنظيف سبب شده است كه صندلي ناهارخوري صدفي مورد توجه بانوان محترم و نيز بسياري از مراكز عرضه مواد غذايي قرار گيرد.

انعطاف و زاويه بخش تكيه­گاه صندلي ناهارخوري صدفي از ديگر موضوعاتي است كه استفاده از اين نوع صندلي را از محبوبيت بالايي برخوردار نموده است. استفاده از رويه چرمي و يا پلاستيكي در بخش دسته براي آرامش بيشتر ساعد در هنگام قرار­گيري است و روكش چرمي و يا پارچه ­اي صندلي ناهارخوري صدفي از نوع مقاوم به سائيدگي انتخاب مي­شود.

تهيه صندلي ناهارخوري صدفي:

تقاضاي قابل توجه اين محصول از طرف مصرف­ كنندگان بخشهاي تحقيق و توسعه شركتهاي سازنده را به فكر توليد محصولات متنوعي از صندلي ناهارخوري صدفي نموده است.

اين موضوع سبب شده است كه مصرف­كنندگان براي انتخاب صندلي ناهارخوري صدفي مناسب مجبور به مراجعه به فروشگاه هاي متعددي گردند. اين موضوع امري وقت­گير و هزينه­ بر براي مخاطبين مي­باشد.

سايت دكوكده با بهره­ مندي از فن­آوري روز ديجيتال سعي نموده است مجموعه ­اي از برندهاي مطرح فعال در زمينه توليد صندلي ناهارخوري صدفي را بصورت تصويري در سايت خود به مصرف­ كنندگان معرفي نمايد.

هر تصوير شامل مطالب جامعي است كه كمك مي­كند مصرف­كننده امكان مقايسه با ساير محصولات موجود را نيز داشته باشد. از اين رو مي­تواند بهترين گزينه براي خريد را با صرف زمان بسيار كوتاه به شيوه­اي آسان انتخاب نمايد.

استفاده از امكانات سايت براي خريدهاي انبوه صندلي ناهارخوري صدفي سازمانها نيز مي­تواند مورد استفاده قرار گيرد. سايت دكوكده سعي نموده است با حذف واسطه­ ها و كاهش هزينه ­هاي خريد محصولات، صندلي ناهارخوري صدفي مورد نياز را با رقابتي­ترين قيمت به كاربران خود معرفي نمايد.

امكان پرداخت آنلاين وجه محصول، تحويل محصول در درب محل و امكان بهره ­مندي از خدمات مشاوره­اي سايت از ديگر امكاناتي است كه براي رفاه حال مشتريان در نظر گرفته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.