صندلي ناهارخوري طبي

مجله اينترنتي هيرو

۱۳ بازديد

صندلي ناهارخوري طبي : سايت دكوكده با بهره­مندي از تخصص كارشناسان زبده خود سعي نموده است مجموعه­اي از بهترين و مطمئن­ترين برندهاي موجود در زمينه صندلي ناهارخوري طبي را بصورت تصويري به مصرف­كنندگان معرفي نمايد. هر تصوير شامل نكات فني و علمي در مورد خصوصيات صندلي ناهارخوري طبي مي­باشد. اين موضوع انتخاب صندلي طبي متناسب با نياز كاربران را آسان نموده است.

صندلي ناهارخوري طبي

لزوم آسايش در استفاده صندلي تا حدي است كه امروزه از علم ارگونوميك براي طراحي صندلي­ها، بخصوص صندلي­هاي ناهارخوري استفاده مي­شود. اين علم در واقع به مفهوم بكار بردن دانش مهندسي است كه براي افزايش رفاه و سلامت فيزيكي افراد بكار گرفته مي­شود.

معرفي انواعصندلي ناهارخوري طبي از طريق سايت دكوكده در جهت توسعه فضايي سالم­تر و استاندارد به واسطه استفاده از يك صندلي ارگونوميك مي­باشد.

مزاياي استفاده از صندلي ناهار خوري طبي:

براي جلوگيري از خستگي اندام بدن و سلامتي جسماني بايد به طبي بودن صندلي ناهارخوري توجه خاص نمود. استفاده از صندلي­هاي غير استاندارد مي­تواند آسيب هاي جدي جسماني را سبب شود.

امروزه متاسفانه در بيشتر توليدات مربوط به صندلي ناهارخوري صرفا به ظاهر و فانتزي بودن آن توجه مي­شود و مسائل طبي در آن ناديده گرفته مي­شود. اين موضوع در سطح بالايي مي­تواند سلامت جامعه را به خطر بياندازد.

مزيت صندلي غذاخوري طبي

توجه به موارد طبي و حفاظتي صندلي ناهار خوري امروزه بصورت علمي و تخصصي در واحدهاي تحقيق و توسعه شركت ها سازنده دنبال مي­شود.

بطور مثال در توليد يك برند صندلي ناهارخوري طبي از منابع گرمايي در پشتي صندلي استفاده شده است كه براي استفاده افرادي طراحي شده است كه از ديسك كمر رنج مي­برند.استفاده از يك صندلي ناهارخوري طبي مي­تواند از بروز بسياري از بيماري هاي مفصلي و استخواني در ناحيه گردن،دست، پا و زانوها جلوگيري نمايد.

در بسياري از موارد شركت هاي سازنده صندلي ناهارخوري طبي از نام ارگونوميك بعنوان تبليغ محصول خود استفاده مي­نمايند. در حاليكه هيچ توجه علمي و تخصصي به طراحي صندلي ناهارخوري ندارند. بنابراين خريد از مراكز خوشنام و برند كه از اعتبار كافي برخوردار هستند مي­تواند براي مصرف­كننده راهگشا باشد.

دركشور ما برندهاي معتبري در زمينه ساخت صندلي ناهارخوري طبي فعاليت دارند كه مي­توان به برندهايي نظير: ثنكو، اجلاس، اعتماد چوب، بافكو، بينو، سيلا، سناتور، شفق و ده­ها شركت ديگر اشاره نمود.

مشخصات صندلي ناهارخوري طبي مناسب:

بايد به اين نكته اساسي توجه داشت كه خريد يك صندلي ناهارخوري طبي نمي­تواند براي استفاده همگان مناسب باشد. در خريد صندلي ناهارخوري طبي بايد وزن، قد و خصوصيات اندام فرد مورد توجه قرار گيرد. اين در مواردي است كه شخص تمايل دارد از صندلي بصورت اختصاصي در كنار ميزناهارخوري استفاده كند.

در توليد صندلي ناهارخوري طبي برخي موارد عمومي نظير راحتي بخش نشيمن و استفاده از فوم طبي و نيز طراحي ارگونوميك پشتي اين امكان را ميسر نموده است كه از صندلي ناهارخوري طبي بتوان بصورت عمومي براي استفاده ميهمانان نيز استفاده كرد.

طراحي صندلي ناهارخوري طبي به صورتي است كه فرد در هنگام نشستن بر روي صندلي پاها و بازوها بصورت عمودي و رانها و كف­پا و ساعد در آن بصورت افقي قرار بگيرند. دوام مواد اوليه صندلي نيز در توليد يك صندلي طبي بسيار مهم است. چرا كه بايد صندلي بتواند وزنهاي افراد چاق را نيز تحمل نمايد.

ارتفاع مناسب

ارتفاع يك صندلي ناهارخوري طبي بايد طوري باشد كه فرد بتواند پاها را بدون خم شدگي بر روي زمين بگذارد. عرض نشيمنگاه در صندلي ناهارخوري طبي حدود 50 سانتي­متر در نظر گرفته مي­شود. فاصله از جلو تا عقب نشيمنگاه نيز بين 45-40 در نظر گرفته مي­شود. تا رانها در حالت متعادلي بر روي نشيمنگاه قرار گيرند.

پشتي صندلي ارگونوميك و طبي بايد بتواند گودي ستون فقرات را با ارتفاع 21-14 سانتي­متري از نشيمنگاه پر نمايد.معمولا براي امكان تنظيم اين ارتقاع در ساخت صندلي ناهارخوري طبي از پشتي­هاي متحرك استفاده مي­شود.

در صورت استفاده از صندلي دسته­دار، دسته­هاي صندلي ناهارخوري طبي بايد امكان استقرار راحت ساعد دست را داشته باشند. از اين بخش براي استراحت دست استفاده مي­شود و بايد از راحتي و نرمي كافي برخوردار باشد.

پايه صندلي ناهارخوري طبي از جنس مقاوم ساخته مي­شود كه از ايجاد حركت و لقي احتمالي جلوگيري نمايد. از اين جهت استفاده از پايه­هاي استيل و كروم در ساخت صندلي­هاي ناهارخوري طبي بيشتر از ساير مواد  است.

جنس پارچه روكش صندلي ناهارخوري طبي از جنس بادوام، ضد تعريق و ضدحساسيت مي­باشد. در توليد صندلي ناهارخوري طبي از پارچه­هاي مخصوص و يا توري براي امكان جريان بهتر هوا استفاده مي­شود.

تهيه صندلي ناهار خوري طبي:

با توجه به استقبال روز افزون از تهيه صندلي ناهارخوري طبي برخي افراد سودجو توليدات بي كيفيت خود را نيز بعنوان طبي معرفي مي­نمايند كه اين موضوع نه تنها نمي­تواند مشكلات مصرف­كننده را مرتفع نمايد، بلكه در بسياري از موارد باعث بروز مشكلات جديد جسماني در افراد مي­گردد.

سايت دكوكده با بهره­مندي از تخصص كارشناسان زبده خود سعي نموده است مجموعه­اي از بهترين و مطمئن­ترين برندهاي موجود در زمينه صندلي ناهارخوري طبي را بصورت تصويري به مصرف­كنندگان معرفي نمايد.

هر تصوير شامل نكات فني و علمي در مورد خصوصيات صندلي ناهارخوري طبي مي­باشد. اين موضوع انتخاب صندلي طبي متناسب با نياز كاربران را آسان نموده است.

خريد از سايت در سطح بسيار آسان، بصورت آنلاين صورت مي­گيرد و محصول خريداري شده پس از تسويه حساب از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي در اسرع وقت در درب محل تحويل متقاضي مي­گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.