صندلي ناهارخوري فانتزي

مجله اينترنتي هيرو

۱۳ بازديد

صندلي ناهارخوري فانتزي محصول بازي آزادانه تخيل طراح است و از سبك و مكتب طراحي خاصي تبعيت نمي­كند. استفاده از طرح فانتزي در دكوراسيون كمك مي­نمايد تا عنصر روزمرگي تا حدود زيادي از بين برود. استفاده از صندلي ناهارخوري فانتزي در فضاي آشپزخانه و يا سالن پذيرايي مي­تواند با القاي حس كنجكاوي در بيننده جلوه­اي لوكس به فضا ببخشد. 

صندلي ناهارخوري فانتزي

صندلي ناهارخوري فانتزي در حقيقت صندلي ناهارخوري كاربردي است كه از طراحي نامتعارف بهره­ مي­برد. استفاده از وسايل با طراحي يكسان شايد حس يكنواختي را در منزل ايجاد كند. اين موضوع در فضا­هاي محدود نظير آپارتمانها بيشتر مشهود است.

سايت دكوكده به منظور مساعدت مصرف­كننده­گان براي بهره ­مندي از تنوع محصول، ايده معرفي مجموعه­اي از برندهاي معتبر در زمينه توليد صندلي ناهارخوري فانتزي اجرايي نموده است.  

انواع صندلي ناهارخوري فانتزي:  

در گذشته در طراحي به رنگ اشياء توجه مي­شد، در حال حاضر طرح اشياء موضوعي است كه در اولويت توجه قرار گرفته است. در طراحي صندلي ناهارخوري فانتزي سعي شده است از ايده­هاي خلاقانه و علمي با توجه به مسايل بهداشتي و حفاظتي استفاده شود.

از ديدگاه بسياري از مصرف­كنندگان شايد استفاده از يك صندلي ناهارخوري فانتزي نتواند تمامي انتظارات را پاسخگو باشد. چرا كه صندلي ناهارخوري فانتزي با بهره­مندي از طرح عجيب و خارج از عرف اين تصور اشتباه را القاء مي­كند كه مسائل علمي و خصوصا ارگونوميكي در آن رعايت نشده است.

لازمه دقت در طرح و نيز خصوصياتي كه سبب شود مصرف­كننده با آرامش خاطر از صندلي ناهارخوري استفاده كند شايد موضوع اصلي است كه طراحي اين نوع صندلي­ها را با صندلي­هاي ناهارخوري معمولي متمايز ساخته است.

دلايل استفاده از صندلي ناهارخوري فانتزي:

استفاده از صندلي ناهارخوري فانتزي در فضاي آشپزخانه و يا سالن پذيرايي مي­تواند با القاي حس كنجكاوي در بيننده جلوه­اي لوكس به فضا ببخشد.

استفاده از صندلي ناهارخوري فانتزي در سطح گسترده­اي در كافي­شاپها و رستورانهاي مدرن استفاده مي­شود. تحقيقات معتبر بازاريابي مشخص نموده است كه مراجعين جوان به كافي­شاپها و يا فست­فودها قبل از اطمينان از كيفيت غذا، محيط فست­فود و يا كافي­شاپ را مورد ارزيابي قرار مي­دهند.

استفاده از طرح هايي فانتزي مي­تواند به واسطه استفاده از قدرت تخيل طراح در تغيير در رويه توليد صندلي ناهارخوري صورت گيرد. بطور مثال با تغيير در مواد اوليه و استفاده از مواد اوليه نامتعارف مي­توان صندلي فانتزي زيبايي را توليد نمود.

ساخت صندلي غذاخوري

استفاده از چوب، فلز، شيشه و مواد پليمري از مواد اوليه­اي هستند كه در ساخت صندلي ناهارخوري مورد استفاده قرار مي­گيرند. در ايده­پردازي نوين شايد استفاده از مقواي باطله براي توليد صندلي ناهارخوري فانتزي ايده­اي عجيب به نظر برسد. ولي همين ايده توانسته است در توليد يك صندلي ناهارخوري مقاوم و شيك جوايز متعدد ايده­پردازي را به خود اختصاص دهد.

استفاده از مواد اوليه بشكل نامتعارف نيز مي­تواند ايده توليد يك صندلي فانتزي باشد. بطور مثال استفاده از حصير و چوبهاي جنگلي خشك شده و يا ني و تلفيقي از اين موارد توانسته است در توليد صندلي ناهارخوري فانتزي نقش داشته باشد.

طراحي فانتزي و نامتعارف در ساخت صندلي

استفاده از شكل نامتعارف براي صندلي ناهارخوري نيز از شيوه­هاي بسيار رايج در توليد صندلي فانتزي از طرف توليدكنندگان مي­باشد. طراحي شكل بايد با رعايت مسايل حفاظتي و بهداشتي صورت گيرد. تا عليرغم فانتزي بودن محصول از آن بتوان بصورت كاربردي نيز استفاده كرد.

تغيير در شكل مي­تواند به استناد خيال­پردازي طراح صورت گيرد و يا اينكه براي القاي موضوعي خاص از عنصري الهام گرفته شده باشد. امروزه از هنر طراحي مي­توان در زمينه ترويج پيام استفاده كرد. از اين رو طراحي صندليناهارخوري فانتزي نيز مي­توان حامل پيامي خاص از طرف طراح باشد.

شكل طرح اين صندلي مي­تواند بصورت سفارشي موضوع و يا آرم برند را در ذهن مخاطبين تداعي نمايد. در بسياري از سازمانها بزرگ و مطرح از اين شيوه طراحي به منظور ترويج كسب و كار به شيوه بسيار هوشمندانه استفاده مي­شود.

استفاده از اين محصول مي­تواند به منظور ايجاد تمايز يك فعاليت با فعاليتهاي مشابه صورت گيرد. شايد بسياري از مشتريان، مراكز را از روي نوع چيدمان و دكوراسيون بيشتر بشناسند تا نام برند.

در كشور ما نيز برندهاي بسياري در زمينه توليد صندلي ناهارخوري فانتزي فعاليت دارند كه مي­توان بعنوان  نمونه به برندهاي مليكا، گل­بند، چيدانه، تيميس، ايمالز، ژاو، لمكده، مارت، بيستون، جهان­تاب و ده­ها شركت و برند ديگر اشاره كرد.

تهيه صندلي ناهارخوري فانتزي:

شايد تهيه يك صندلي ناهارخوري فانتزي براي مصرف كننده به دليل خاص بودن طرح آن مشكل باشد. مصرف­كننده نياز دارد براي تهيه صندلي فانتزي به مراكز و فروشگاهاي متعددي مراجعه نمايد كه اين موضوع هزينه­بر و وقت گير است.

سايت دكوكده سعي نموده است مجموعه­اي از برندهاي مطرح و بنام كه در زمينه توليد صندلي ناهارخوري فانتزي فعاليت دارند را بصورت تصويري به مصرف­كنندگان معرفي نمايد. هر تصوير شامل نكات فني مربوط به محصول است كه امكان مقايسه را براي مشتريان مهيا نموده است.

با انتخاب محصول مورد نظر و تسويه حساب از طريق درگاه مطمئن الكترونيكي سايت، سفارش در اسرع وقت در درب محل تحويل متقاضي مي­گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.