صندلي ناهارخوري 4 نفره

مجله اينترنتي هيرو

۱۲ بازديد

صندلي ناهارخوري 4 نفره : ميز و صندلي هاي بسيار متفاوتي در بازار وجود دارد كه به علت بالا بودن نوع كيفيت، رنگ و چوب استفاده شده، قابل رقابت با تعدادي از برند هاي معتبر هستند. با توجه به طراحي آشپزخانه هاي كوچك، بهتر است ترجيحا ميز يا صندلي ناهارخوري 4 نفره را انتخاب نماييد.

صندلي ناهارخوري 4 نفره

راهنماي خريد ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره

ميز و صندلي ناهارخوري به عنوان اصلي جدانشدني در خانه هاي ايراني ها تبديل شده است. به همين عنوان نوع انتخاب ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره با قيمت، كيفيت، راحتي نشيمن، جنس چوب ميز، جنس پارچه، نوع رنگ و ابعادي مناسب در منزل بسيار مهم است.

البته استحكام و دوام بالاي ميز و صندلي ناهارخوري از مقوله هاي مهمي در صنعت طراحي بوده و شكل دهنده ميزان رضايت مشتريان است. به طور كلي براي خريد يك ميز و صندلي مناسب بايد تمام جزييات آن را بررسي كرد.

مهم ترين آن كيفيت، نوع چوب و ابعاد و قيمت آن است و بعد از بررسي و تحقيق نوع برند به خريد آن، ترجيحا به صورت حضوري مي پردازيم. ميز ناهارخوري كانون محبتي براي جمع شدن اعضاي خانواده در كنار يكديگر است.

در ادامه به بررسي اصول خريد ميز و صندلي ناهارخوري مناسب خواهيم پرداخت.

نكات مهم در خريد ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره

·        در نگاه اول، بررسي كنيد كه تا چه ميزاني براي خريد ميز و صندلي ناهارخوري ميخواهيد هزينه كنيد؟ به علت آن كه ميزان هزينه ي شما رابطه اي مستقيم با نوع و كيفيت جنس ميز و صندلي خواهد داشت.

·        ترجيحا سعي كنيد ميزهايي كه سطح آن ها از شيشه پوشيده شده است را انتخاب كنيد. ميز شيشه اي فضاي منزل شما را بزرگتر و روشن تر از حد معمول خود خواهد كرد. شيشه هايي كه امروزه در بازار توليد ميشوند، ضد خش و داراي استحكام هستند. حتي مي توانيد ميز چوبي انتخاب و سپس شيشه اي روي آن قرار دهيد كه هم باعث محافظت از سطح ميز شده و هم آن كه فضايي دل انگيز به منزل مي دهد.

·        توجه كنيد كه براي فضا و يا آشپزخانه هاي كوچك ميزهاي دايره اي شكل مناسب تر بوده و افراد به صورت صميمانه در كنار يكديگر قرار مي گيرند. صندلي هايي با تعداد كم علاوه بر گرفتن فضايي كمتر، باعث زيبايي آشپزخانه مي شود. اما بايد توجه كنيد كه تعداد اعضاي خانواده شما چقدر است و طبق آن ميزان، صندلي اضافه نماييد.

·        هميشه سعي كنيد در صورت عدم خريد مبلمان، ابتدا مبل را خريداري كرده و سپس ميز و صندلي ناهارخوري شبيه به مبل را بگيريد و ست كنيد.

·        از پرتقاضاترين نوع ميز و صندلي، ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره چوبي است. علاوه بر كم جا بودن آن ها، استحكام و كيفيت بالايي را دارند. توجه كنيد كه قيمت چوب با كيفيت بالا خواهد بود. با گسترش طراحان در سر تا سر جهان و شكل گيري صنعت ميز و صندلي، تنوع چشمگيري به كالا و ملزومات خانه افزوده شد كه انتخاب را براي خانواده ها سخت تر كرده است. نوع آگاهي از برندهاي مختلف جهاني و تمايل افراد به اصل زيباشناسي كالاها باعث ايجاد حسي متضاد، در نوع بهره برداري با كيفيت و انتقال به بازار عرضه گرديد.

·        ترجيحا سعي كنيد ميز و صندلي ناهارخوري رويه دار انتخاب كنيد. اين كار علاوه بر زيبايي ظاهري، باعث دوام سطح ميز و صندلي و عمر بيشتر خواهد شد. چيزي كه امروزه انتخاب خريد كالاها را مشكل ساز كرده است، تنوع موجود در بازار است. جدا از صرف زمان و هزينه براي گشتن موردي مناسب در بازار و عدم خريد، مي توانيد با كمي جستجوي برندها در اينترنت، مستقيما به مراكز براي خريد ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره متصل شويد.

ميز و صندلي ناهار خوري در مدل ها و سبك هاي مختلفي در بازار موجود است.

ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره، چوبي

از پرطرفدارترين ميز و صندلي ناهار خوري است كه زيبايي فوق العاده، تركيبي از حس طبيعت، كيفيت و عمر بالا و رنگي زيبا را به فرد القا مي كند.

ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره، مدرن

اين نوع از ميز و صندلي بسيار ساده بوده و كمتر مورد تراش واقع شده است و شايد جزو ميزهاي پر طرفدار در بين خانواده ها باشد.

ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره، كلاسيك

در صورتيكه كه چيدمان منزل شما به سبك كلاسيك است، مي توانيد از اين ميز و صندلي براي جلوه منزل خود استفاده كنيد.

ميز و صندلي ناهارخوري 4 نفره، MDF

اين نوع ميز و صندلي نسبت به ميز و صندلي هاي چوبي از قيمت پايين تري برخوردار است. اما معايبي همچون عمر كمتر نسبت به چوب و عدم مقاومت در برابر رطوبت، خريد اين جنس از ميز و صندلي را كمرنگ تر كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.