طراحي وب سايت با كمترين هزينه : چگونگي طراحي وب سايت با كمترين هزينه، اما حرفهاي براي راهاندازي كسبوكار شما
طراحي وب سايت با كمترين هزينه
آيا شما به طراحي يك وب سايت با كمترين هزينه براي راهاندازي كسبوكار خود نياز داريد؟! اما با كمبود بودجه مواجه هستيد؟
بسياري از شركتهاي كوچك، تنها در زمان راهاندازي كسبوكار خود متوجه ميشوند كه نيازمند داشتن يك وبسايت هستند و در ابتدا اين تصور غلط را دارند كه طراحي وبسايت برايشان تنها يك هزينه است و نه سرمايهگذاري!
ما شما را با الزام طراحي وب سايت با كمترين هزينه براي كسبوكار خود آشنا ميكنيم، پس در ادامه مطلب همراه ما باشيد.
مزيتهاي داشتن وبسايت براي كسبوكار خود
۱. ميتوانيد در مورد كالا و خدمات خود، اطلاعات كاملي را به آساني و در كمترين زمان به مشتريان خود ارائه دهيد.
۲. از آنجا كه وبسايت شما ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس است، مشتريان شما براي مشاهده يا خريد محصولات از شما، لزوما تنها به ساعات كاري معمولي محدود نيستند، بلكه در هر ساعتي از شبانه روز ميتوانند نسبت به مشاهده يا خريد محصول خود اقدام كنند.
۳. با داشتن وبسايت، امكان برقراري ارتباط با كسبوكارهاي ديگر در داخل و خارج از صنعت خود را خواهيد داشت.
۴. داشتن وبسايت همراه با ابزارهاي رايگان مانند گوگل آناليتال، ميتواند به تعيين، تجزيه و تحليل اطلاعات جمعيتي بازاريابي شما كمك كند.
۵. كسب اعتبار براي كسبوكار شما: داشتن يك وبسايت به خوبي طراحي شده و حرفهاي ميتواند به كسب اعتبار براي كسبوكار شما كمك شاياني كند.
۶. افزايش سهولت در تعامل با مشتري: ممكن است فكر كنيد كه يك وبسايت تنها يك مكان براي قرار دادن اطلاعات محصولات يا كسبوكار شما است، اما اينطور نيست. شما تنها با قرار دادن يك فرم تماس ساده در وبسايت خود، به مشتريان بالقوهتان كمك خواهيد كرد كه حتي در اواسط شب كه امكان برقراري تماس وجود ندارد از طريق ايميل يا راههاي پشتيباني سايتتان با شما يا همكارانتان در تماس باشند و از اين طريق نسبت به حفظ بيشتر مشتريان خود كمك كردهايد.
*يك وبسايت ميتواند سهولت كار را براي شما، در تغييرات يا بهروزرساني محصولات يا كسبوكار خود فراهم كند. همچنين پس از بهروزرساني ميتوانيد از طريق وبسايت خود به مشتريان بالقوه خود، دسترسي پيدا كنيد و آنها را در مورد كالاهاي جديد، خدمات يا تغييرات سياستي خود مطلع سازيد.
اكنون كه متوجه مزيتهاي داشتن يك وبسايت براي كسبوكار خود شديد، ميتوانيم به ادامه بحث، دربارهي چگونگي طراحي وب سايت با كمترين هزينه بپردازيم.
تنها راهي كه براي شما وجود دارد كه بتوانيد يك طراحي سايت با كمترين هزينه، اما نسبتا حرفهاي انجام دهيد، ايجاد تعادل بين مقرون به صرفه بودن و حرفهاي بودن آن است.
موضوع و امكانات وبسايت خود را انتخاب و يك قالب سايت حرفهاي و استاندارد را براي خود مشخص كنيد.
يك شركت طراحي وب حرفهاي را پيدا كنيد كه بتواند با توجه به بودجه شما يك راهحل مناسب ارائه دهد.
در قدم بعديتان يك شركت طراحي وب قابل اعتماد پيدا كنيد كه در تعهدات خود تا اتمام كار پايبند باشد.
اما گزينه ديگري نيز وجود دارد كه ميتواند در طراحي وب سايت با كمترين هزينه به شما كمك كند و آن اين است كه شما خودتان اين كار را انجام دهيد، گرچه كه اين گزينه نسبت به گزينه اول نسبتا دشوارتر و زمانبرتر است، اما براي افرادي كه داراي بودجه كمي هستند ميتواند گزينه مناسبي باشد. با اين وجود، باز هم پيشنهاد ما انتخاب يك شركت طراحي سايت معتبر و ارزان است، چرا كه ميتواند اين كار را به حرفهايترين شكل ممكن انجام دهد. گوه متخصص وب كاوان با دراختيار داشتن تيمي حرفهاي ميتواند شما را در اين راه همراهي كند.
اكنون ميتوانيد مراحل طراحي وب سايت با كمترين هزينه را در ادامه مطلب دنبال كنيد.
-
شناسايي هدف
در اين مرحله، شما بايد هدف نهائيتان را از طراحي وبسايت خود مشخص كنيد.
براي سهولت در اين كار ميتوانيد سوالاتي از اين قبيل از خود بپرسيد و با تجزيه و تحليل پاسخهاي آنها به جواب خود كه همان هدف نهائي از طراحي وبسايتتان است برسيد.
۱. مخاطبين سايت چه كساني هستند؟
۲. انتظار مخاطبين شما از سايت چيست؟ به زبان سادهتر: مخاطبين شما دنبال چه چيزي در سايتتان هستند؟
۳. آيا هدف اصلي اين وبسايت براي اطلاعرساني، فروش و يا سرگرمي است؟
۴. سايتهاي رقيب چه سايتهايي هستند؟
۵. سايت شما چه مزيت رقابتي نسبت به سايتهاي رقيب بايد داشته باشد؟
اگر شما نتوانيد به اين سوالات به وضوح و خلاصه پاسخ دهيد، كل پروژه ميتواند در جهت اشتباه تنظيم شود زيرا اين مهمترين بخش هر فرآيند در طراحي وبسايت است.
۲ تعريف دامنه
يكي از شايعترين و دشوارترين مشكلات در پروژههاي طراحي وب، خريد دامنه است. پس بايد در انتخاب آن نهايت دقت را داشته باشيد و بدانيد كه شركتهاي طراحي وب سايت ميتوانند اين كار را به بهترين شكل و با كمترين هزينه انجام دهند.
-
نقشه سايت و قالب آن
نقشه سايت، پايه و اساس هر وبسايت طراحيشده را فراهم ميسازد. ساخت يك سايت بدون نقشه سايت، مانند ساخت يك خانه بدون يك طرح است.
-
ايجاد محتوا
هنگامي كه چارچوب وبسايت شما در جاي خود قرار دارد، ميتوانيد از مهمترين جنبههاي سايت شروع كنيد مثل نوشتن محتوا.
محتوا دو هدف اساسي دارد:
۱ محتوا درايو تعامل و عمل است
محتوا، خوانندگان را درگير ميكند و آنها را به انجام اقدامات لازم براي تحقق اهداف سايت هدايت ميكند. اين موضوع توسط خود محتوا (نوشتن) و نحوه ارائه (تايپوگرافي و عناصر ساختاري) تأثير ميپذيرد.
محتواي خنده دار و بينظير، مطالب كوتاه و جذاب غالبا توجه بازديدكنندگان را براي مدت طولاني به خود جلب ميكند.
۲ جستجوگرها
محتواي همچنين ديدگاه سايت را براي موتورهاي جستجو افزايش مي دهد.
گرفتن كلمات كليدي و عبارات كليدي درست براي موفقيت هر وب سايت ضروري است.
اكثر افراد هميشه از برنامه گوگل كليد واژه استفاده ميكنند. اين ابزار حجم جستجو را براي كلمات كليدي و عبارات بالقوه نشان ميدهد، بنابراين شما ميتوانيد به آنچه كه افراد واقعي در وب جستجو ميكنند، آگاه شويد و در انتخاب كلمات كليدي خود بيشتر دقت كنيد.
۵ عناصر بصري
در نهايت، زمان ايجاد سبك بصري براي سايت است. اين بخش از فرآيند طراحي، اغلب با عناصر برند موجود، انتخاب رنگ و لوگو، همراه ميباشد. تصاوير در حال حاضر نقش مهمي در طراحي وب دارند زيرا نه تنها تصاوير با كيفيت بالا، وبسايت شما را در نگاه مخاطبينتان زيبا و حرفهاي نشان ميدهد بلكه به ايجاد اعتماد و جلب نظر آنها نيز كمك ميكند.
محتواي بصري براي افزايش كليك،تعامل و درآمد شناخته شده است. استفاده از يك عكاس حرفهاي براي گرفتن تصاوير و قرار دادن آنها در سايتتان را نيز فراموش نكنيد. طراحي بصري راهي براي برقراري ارتباط بهتر با كاربران سايتتان است. آن را درست انجام دهيد و موفقيت سايت را تضمين كنيد.
۶ تست
هنگامي كه سايت داراي تمام تصاوير و محتواي آن است، آماده است تا آزمايش شود.
به طور كامل هر صفحه را تست كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه تمام پيوندها كار ميكنند و وبسايت به طور مناسب بر روي تمام دستگاهها و مرورگرها بارگذاري ميشود.
۷ راهاندازي
اكنون وقت آن است كه به بخش مورد علاقهي شما در فرآيند طراحي وبسايت برسيم. هنگامي كه همه چيز كاملا مورد آزمايش قرار گرفته است و شما از سايتتان رضايت خاطر داريد، زمان آن براي راه اندازي فرا رسيده است. اكنون سايت خود را راهاندازي كنيد اما توجه داشته باشيد كه اين پايان كار نيست زيرا طراحي وبسايت يك فرآيند مايع و مداوم است كه نياز به تعمير و نگهداري دائمي دارد..
سخن پاياني
اكنون كه مراحل طراحي سايت را متوجه شديد، بي شك به اين قضيه پي برديد كه سپردن كار طراحي سايت براي كسبوكار خود، به يك شركت طراحي سايت حرفهاي و با قيمت مناسب ميتواند بهترين گزينه براي طراحي وب سايت با كمترين هزينه باشد. شما نيز ميتوانيد با اختصاص دادن بودجه كمي، سايت حرفهاي خود را راهاندازي كنيد، تنها كافي است كار خود را به متخصصين وب كاوان بسپاريد.